Obchodní podmínky

Subjekt:

Martina Zelinková – maruciastore.cz, sídlo: Nikolčická 453, 691 76 Šitbořice

IČO: 22501096, zapsané v živnostenském rejstříku pod sp. zn. Č.j.: MZU/161/2025/161/4 vedeném u Městského úřadu Hustopeče

e-mail: info@maruciastore.cz,

telefonní číslo: 776258412

(dále jen „prodávající“)

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.maruciastore.cz.

Kupující, který provede závaznou objednávku na e-shopu maruciastore.cz, tímto potvrzuje svůj souhlas s obchodními podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito podmínkami a jsou pro obě strany závazné. Obchodní podmínky podrobně vymezují práva a povinnosti obou stran. Kupující je před odesláním objednávky dostatečně informován o možnosti seznámit se s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Pro uzavření kupní smlouvy je nezbytné, aby kupující na e-shopu vytvořil objednávku. To zahrnuje vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí ve webovém rozhraní obchodu. Zejména: seznam objednávaného zboží, počet kusů požadovaného zboží, vybraný způsob dopravy včetně Informací o nákladech spojených s doručením zboží, identifikační a kontaktní údaje kupujícího pro účely doručení, konkrétně jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Dále je nutné seznámit se s těmito obchodními podmínkami a potvrdit jejich přijetí. Kupující je povinen poskytnout všechny informace správně a pravdivě.

Během procesu tvorby objednávky může kupující kdykoliv měnit a kontrolovat vyplněné údaje až do okamžiku odeslání objednávky. Po provedení kontroly a potvrzení správnosti údajů je objednávka dokončena stisknutím tlačítka "Objednat s povinností platby". Po stisknutí tlačítka "Objednat s povinností platby" budou všechny vyplněné informace odeslány prodávajícímu.

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající zašle kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na jeho e-mailovou adresu. Potvrzená objednávka je považována za závaznou, čímž vzniká prodávajícímu povinnost dodat objednané zboží a kupujícímu povinnost zaplatit za něj sjednanou cenu. Kupující je povinen převzít objednané zboží, které bylo doručeno v souladu s podmínkami kupní smlouvy a obchodními podmínkami e-shopu www.maruciastore.cz.

O stavu vyřízení a expedici objednávky bude kupující informován e-mailem.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo přerušení výroby/dovozu zboží. Kupující bude o odstoupení informován e-mailem a bude mu vrácena celková částka včetně nákladů na dodání, a to do 14 dnů od oznámení o odstoupení.

 

CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

V případě, že dojde k uvedení nesprávné ceny na e-shopu nebo v objednávce, prodávající není povinen dodat zboží za tuto cenu, i když již bylo zasláno potvrzení objednávky, tedy došlo k uzavření kupní smlouvy. V takovém případě prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího a nabídne úpravu objednávky. Nová kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující nabídku přijme. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u konkurence nebo se v ceně objeví chyba v číslech.

Po uzavření kupní smlouvy vzniká kupujícímu povinnost zaplatit celkovou cenu. Faktura, která slouží jako daňový doklad, bude kupujícímu zaslána po úhradě ceny zboží elektronicky na e-mailovou adresu.

Cenu zboží a případné náklady na doručení může kupující uhradit následujícími způsoby:

- Online přes platební bránu nebo platební kartou.

- Bezhotovostním převod na účet vedený u Fio banky a.s. 2703124025/2010.

- Hotově v případě osobního převzetí.

Kupující je povinen uvést variabilní symbol. Pokud platba není připsána na náš účet do 3 dnů, objednávka bude automaticky stornována.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Náklady na dodání zboží (poštovné a balné) jsou uvedeny v objednávce kupujícího.

Číslo zásilky obdrží kupující automaticky na svoji e-mailovou adresu po jejím odeslání.

Zásilky jsou vyexpedovány prostřednictvím Zásilkovny. Zboží expedujeme do 3 dnů od obdržení platby na náš účet.

V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím bude zásilka odeslána zpět prodávajícímu.

Pokud je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s tímto dodatečným doručováním.

V případě, kdy kupující poruší svoji povinnost převzít zboží, nejedná se o Odstoupení od kupní smlouvy, ale o porušení smlouvy ze strany kupujícího.

V takovém případě bere kupující na vědomí, že je povinen nahradit prodávajícímu skutečné náklady spojené s odesláním zásilky kupujícímu (viz. objednávka kupujícího) a také náklady spojené s odesláním zásilky zpět prodávajícímu (75,- Kč).

 

STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze na žádost kupujícího stornovat pouze v případě, že ještě nebyla vyexpedována.

Pokud není platba za objednávku připsána na účet prodávajícího do 3 dnů od odeslání objednávky, má prodávající právo objednávku stornovat.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

V souladu s § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží a vrátit jej bez udání důvodu a bez jakýchkoli sankcí.

Zboží musí být zasláno doporučeně na adresu prodávajícího.

Zboží musí být vráceno kompletní, včetně veškerého příslušenství, dárků a podobně, bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami (pokud produkt obsahuje cedulky) a musí být odesláno nejpozději do 14 kalendářních dnů.

Pro usnadnění procesu vrácení prosím použijte formulář pro vrácení zboží, který byl přiložen v zásilce, případně je dostupný na našich webových stránkách a odešlete jej společně s vraceným zbožím.

Zboží nelze vracet na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato.

Veškeré náklady spojené s dopravou hradí zákazník.

 

Postup odstoupení od kupní smlouvy:

  1. Vyplňte formulář.

  2. Do balíčku přiložte fakturu nebo objednávku, kterou jste obdrželi e-mailem, případně bude stačit lístek s vaším jménem a číslem objednávky.

  3. Odešlete balíček na naši adresu zvoleným přepravcem.

  4. O doručení zásilky budete informováni přepravcem, kterého jste si vybrali.

  5. Peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

     

Balík zašlete doporučeně na adresu:

Martina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

telefon pro přepravce: 776 258 412

Pokud kupující vrátí pouze část zboží, bude mu vrácena pouze částka za zboží, bez poštovného. Pokud se kvůli vrácení části zboží změní podmínky pro množstevní slevu, bude nová cena přepočítána a kupující bude informován o rozdílu.

V případě, že zboží bude poškozené, si prodávající vyhrazuje právo započíst nárok na úhradu škody na vrácenou částku.

 

REKLAMACE

Práva a povinnosti stran týkající se vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku.

Reklamace je považována za uplatněnou okamžikem, kdy prodávající obdrží oznámení o reklamaci od kupujícího. Prodávající má právo požádat kupujícího o zaslání výrobku k posouzení reklamace.

Reklamace jsou posuzovány individuálně. Kupující je povinen informovat prodávajícího o závadě ihned po převzetí zboží. Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců. Pokud se vada objeví do šesti měsíců od převzetí zboží, považuje se za vadné již při převzetí.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Pokud bude reklamace uznána, bude kupujícímu vrácena částka na účet do 14 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Při vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné za odeslání objednávky, a také poštovné, které kupující vynaložil na vrácení zboží (maximálně do výše poštovného za expedici zboží).

Pokud má zboží vadu, má kupující právo na:

  1. odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo

  2. odstranění vady opravou zboží,
    pokud je tento způsob možný a není nepřiměřeně nákladný ve srovnání s jinými způsoby odstranění vady.

Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na závažnost vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

Kupující má také právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy, pokud prodávající odmítne vadu odstranit, vada se objeví opakovaně, nebo jde o podstatné porušení kupní smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží kupujícímu, pokud je vada zboží nevýznamná.

Vadou zboží není jeho opotřebení způsobené běžným užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající jeho předchozímu použití.

 

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci e-mailem nebo písemně

  2. reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu prodávajícího společně s kopií faktury, která také slouží jako záruční list a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci, který nalezete níže.

 

Reklamované zboží prosím odešlete spolu s reklamačním formulářem na adresu:

Martina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

telefon pro přepravce: 776 258 412

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Mimosoudní řešení sporů z kupní smlouvy zajišťuje Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Spotřebitelé mohou rovněž využít platformu Evropské komise pro řešení sporů on-line na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, která slouží k řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím v rámci kupní smlouvy.

V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1, § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, informuje prodávající spotřebitele o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. V případě sporu se spotřebitel může obrátit na Českou obchodní inspekci, která je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Podrobnosti o postupu řešení jsou dostupné na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce postupuje v souladu s platnými právními předpisy.

Tímto není dotčeno právo spotřebitele obrátit se se svým nárokem na civilní soud.

 

UŽIVATELSKÝ ÚČET

Po registraci na webové stránce má kupující přístup ke svému uživatelskému rozhraní. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Objednávky zboží je možné provádět i bez registrace přímo prostřednictvím webového rozhraní obchodu. Při registraci a při zadávání objednávky je kupující povinen uvádět veškeré údaje správně a pravdivě. V případě změny jakýchkoli údajů v uživatelském účtu je kupující povinen tyto informace aktualizovat.

 

Zrušení uživatelského účtu

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit uživatelský účet, a to především v případě, že kupující svůj účet delší dobu nevyužívá, nebo pokud kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy, včetně těchto obchodních podmínek.

 

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A SOUBORY COOKIES

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnost předchozího znění obchodních podmínek.

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající, jakožto správce osobních údajů, se zavazuje chránit veškeré osobní údaje poskytnuté kupujícím v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pouze v rozsahu nezbytném pro:

  • uzavření a plnění kupní smlouvy, včetně doručení objednaného zboží,

  • vyřízení případných reklamací a jiných požadavků kupujícího,

  • plnění zákonných povinností (např. vedení účetnictví),

  • zlepšování služeb a zasílání obchodních sdělení (pouze s výslovným souhlasem kupujícího).

Prodávající zpracovává zejména následující osobní údaje: jméno a příjmení, fakturační a dodací adresu, e-mailovou adresu, telefonní číslo, platební údaje.

Osobní údaje jsou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k naplnění účelu jejich zpracování, nejdéle však po dobu stanovenou právními předpisy.

Osobní údaje kupujícího mohou být předány třetím stranám pouze v nezbytném rozsahu, a to: dopravcům za účelem doručení zboží, poskytovatelům platebních služeb pro realizaci plateb, účetním a daňovým poradcům v souladu s právními povinnostmi, orgánům státní správy, pokud tak vyžaduje zákon.

Prodávající zajišťuje technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů proti neoprávněnému přístupu, ztrátě nebo zneužití.

 

V Šitbořicích dne 11.3. 2025.